Zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych do spożycia poza miejscem sprzedaży i do spożycia w miejscu sprzedaży.
Miejsce załatwienia sprawy: 
Urząd Gminy Rymanów, ul. Mitkowskiego 14a, pokój nr 118
tel. 134355006 wew. 118          
Wymagane dokumenty:  
Do wniosku należy dołączyć /art. 18 ust. 6 ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi/:
- dokument potwierdzający tytuł prawny wnioskodawcy do lokalu stanowiącego punkt sprzedaży napojów alkoholowych,
 - pisemną zgodę właściciela, użytkownika, zarządcy lub administratora budynku jeżeli punkt sprzedaży będzie zlokalizowany w budynku mieszkalnym wielorodzinnym,
 - decyzję właściwego państwowego powiatowego inspektora sanitarnego, potwierdzającą spełnienie warunków sanitarnych przez punkt sprzedaży.
 
Wniosek:
Wniosek należy składać z kompletem załączników.
Wniosek bez wymaganych dokumentów /załączników/ i nie uzupełniony w terminie 7 dni od wezwania zgodnie z art. 64, ust. 2 ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego zostanie pozostawiony bez rozpoznania.
Opłaty: 
Opłata za korzystanie z zezwoleń wydanych po raz pierwszy / rok
- zezwolenie do 4,5% i piwa  - 525,00 zł
- od 4,5% do 18% - 525,00 zł
- powyżej 18% - 2100,00 zł
Termin załatwienia sprawy: 
do 30 dni
Tryb odwoławczy i opłaty: 
Zgodnie z kpa 
Uwagi: 
Zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych od 4,5% do 18% i powyżej 18% mogą być wydane tylko w ramach posiadanych limitów. Złożony wniosek o wydanie zezwoleń wymaga pozytywnej opinii Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
1. Wniosek o wydanie zezwolenia jednorazowego na sprzedaż alkoholu - pobierz
2. Wniosek o wydanie zezwolenia stałego na sprzedaż alkoholu - pobierz
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Chilik Dorota
 - Data udostępnienia w BIP: 2005-06-13 10:16:40
 - Informacja zaktualizowana przez: Sylwester Litwin
 - Data ostatniej aktualizacji: 2025-07-24 07:27:25
 - Liczba odsłon: 5393
 - Historia dokumentu: