Subject: Fwd: Fwd: Uzupełnienie do petycji -listu otwartego
From: Wojciech Farbaniec - Burmistrz Gminy Rymanów<[email-masked]>
To: Grzegorz Sołtysik <[email-masked]>
Date: Mon, 18 Jan 2021 08:10:08 +0100

Pewnie podobnie jak w przypadku fundacji

  należy sprawdzić czy taki podmiot istnieje w KRS...

- wf

--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat: 	Fwd: Uzupełnienie do petycji -listu otwartego
Data: 	Mon, 18 Jan 2021 07:55:15 +0100
Nadawca: 	Gmina Rymanów <[email-masked]>
Odpowiedź-Do: 	[email-masked]
Firma/Organizacja: 	Gmina Rymanów
Adresat: 	[email-masked]

--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat: 	Uzupełnienie do petycji -listu otwartego
Data: 	Fri, 15 Jan 2021 21:57:21 +0100
Nadawca: 	Międzynarodowa Koalicja dla Ochrony Polskiej Wsi <[email-masked]>
Firma/Organizacja: 	ICPPC
Adresat: 	[email-masked]

Dotyczy: Uzupełnienie do petycji-listu otwartego pt.: List otwarty do 
Prezydenta RP, Członków Rządu RP, Posłów, Senatorów, Wójtów i Radnych 
Gmin w Polsce „Alarm! STOP zabójczemu GMO - STOP niebezpiecznej 
SZCZEPIONCE!
Rada Gminy/Miasta

Szanowny Panie Wójcie/Burmistrzu

Szanowni Radni

Niniejsze pismo stanowi, zgodnie z ustawą z dnia 11 lipca 2014 r. o 
petycjach (Dz. U. 2018 poz. 870 z późn. zm.) uzupełnienie i wyjaśnienie 
niektórych kwestii dotyczących naszej petycji-listu otwartego z dnia 
2.01.2021.

Informujemy, że pismo nasze z dnia 2.01.2021 (wysłane w dniu 5.01.2021) 
stanowi petycję, która ma jednocześnie charakter listu otwartego i 
skierowana jest w szczególności do Rady Waszej Gminy/Miasta.

Jest oczywistym, że to nie władze Waszej gminy/miasta stanowią prawo 
krajowe oraz to nie władze Waszej gminy/miasta zakupiły i promują 
niebezpieczne szczepionki.

Ponieważ jednak władze gmin/miast będą, już są odpowiedzialne, też za 
organizację szczepień na COVID-19, przyczyniając się do nich, staną się 
współodpowiedzialne również za skutki szczepień.

W szczególności zaś zadania własne obejmują sprawy ochrony zdrowia i 
edukacji publicznej [Art. 7. [Zadania własne gminy]

1. Zaspokajanie zbiorowych potrzeb wspólnoty należy do zadań własnych

gminy, 
https://sip.lex.pl/akty-prawne/dzu-dziennik-ustaw/samorzad-gminny-16793509/art-7]

Jednym z głównych celów naszej petycji – listu otwartego jest także 
zwrócenie uwagi władz gminy/miasta na zagrożenia ze strony potencjalnie 
groźnej dla zdrowia „szczepionki”, a właściwie terapii genowej i 
konieczność podjęcia działań zapobiegających lub minimalizujących takie 
zagrożenia – wobec niedostatecznych takich działań ze strony instytucji 
państwowych.

Ponieważ same „szczepionki” na COVID-19 są jeszcze w fazie badań, czyli 
eksperymentalnej, zaś konstrukt mRNA ze „szczepionki” może wpłynąć na 
aktywność genów, oznacza to, iż zaszczepieni taką „szczepionką” 
obywatele będą poddani eksperymentowi bez ich zgody na taki eksperyment 
na sobie. Zabrania tego polska Konstytucja i prawo międzynarodowe [zob. 
np. 1]. Więcej w opinii prawnej [2].

Co więcej, Komisja Europejska, przyznając, że szczepionki przeciw 
Covid-19 zawierają GMO, wezwała Parlament Europejski do czasowego 
zawieszenia części prawa europejskiego, które chroni ludzi przed 
zagrożeniami ze strony terapii i szczepionek stosujących GMO [3].

Aby więc uchronić swoich obywateli przed niepożądanymi skutkami tych 
szczepień, a siebie przed odpowiedzialnością (karną, materialną i 
moralną) w przyszłości, władze winny informować swoich mieszkańców nie 
tylko o potencjalnych korzyściach, ale i potencjalnych niekorzystnych 
skutkach.

Dobrym przykładem takich informacji są wywiady i opinie specjalistów 
(zob. np. listę źródeł na końcu naszej petycji – listu otwartego) i 
informacje z rządowych agencji zatwierdzających szczepionki przeciw 
Covid-19, jak amerykańska FDA (Agencja Żywności i Leków).

Specjaliści FDA z USA w wewnętrznym dokumencie wymieniają aż 21 groźnych 
dla zdrowia możliwych skutków ubocznych szczepionek przeciw COVID-19, 
których brak w tzw. oficjalnych ulotkach [4].

Wyjaśniamy też, że nasza petycja, skierowana do radnych gminy/miasta, 
skierowana jest w naszym zamyśle tym samym do Rady Gminy/Miasta.

Apelujemy, by władze gminy/miasta podjęły uchwałę:

a) popierającą: petycję - List otwarty do Prezydenta RP, Członków Rządu 
RP, Posłów, Senatorów, Wójtów i Radnych Gmin w Polsce „Alarm! STOP 
zabójczemu GMO - STOP niebezpiecznej SZCZEPIONCE! (list ten jest np. na 
stronie:

www.icppc.pl/antygmo/wp-content/uploads/2021/01/LISTWYSLAN.doc )

b) domagającą się od Rządu RP, Posłów i Senatorów natychmiastowego 
zaprzestania tego eksperymentu na mieszkańcach Polski (eksperymentu, o 
którym mowa w petycji)!

c) domagającą się od Rządu RP, Posłów i Senatorów dopuszczenia do mediów 
publicznych polskich i zagranicznych lekarzy i naukowców, którzy 
alarmują i wskazują na możliwe powikłania poszczepienne oraz pokazują 
ukrywaną prawdę na temat tzw. pandemii!

d) domagającą się odwołania wszystkich ograniczeń wolności, w tym 
gospodarczych, które zostały nam narzucone w czasie roku 2020 oraz roku 
2021!

Apelujemy równocześnie, aby władze gminy/miasta podjęły szerokie 
działania edukacyjne, których celem będzie zwrócenie uwagi obywateli na 
skuteczne, nieobarczone groźnymi skutkami ubocznymi sposoby:

a) obrony przed zachorowaniem, jakim jest wzmacnianie odporności 
organizmu [5] i natychmiastowe zaniechanie obostrzeń, które obniżają tę 
odporność oraz

b) leczenia ogólnie dostępnymi środkami [zob. np. 6, 7, 8, 9]

Mamy też pytania:

Czy radni gminy/miasta otrzymali skierowane również do nich nasze 
pismo-petycję?

Czy nasza petycja-list otwarty została – zgodnie z nakazem art. 8 ustawy 
o petycjach - umieszczona na Waszej stronie internetowej, łącznie z 
danymi dotyczącymi przebiegu postępowania?

[1] 
https://www.unesco.pl/fileadmin/user_upload/pdf/Powszechna_Deklaracja_o_Genomie_Ludzkim_i_Prawach_Czlowiek__8230_.pdf].

[2] 
https://gadowskiwitold.pl/aktualnosci/komentarz-tygodnia-prawo-do-wolnosci-poradnik/

https://gadowskiwitold.pl/wp-content/uploads/2021/01/OPINIA-PRAWNA-dotyczaca-szc-zepien-przeciw-COVID-19.pdf

[3] Strategia UE dotycząca szczepionek przeciwko COVID-19 z 
17.06.2020r., COM(2020) 245 final

https://eur-lex.europa.eu/legal-content/PL/TXT/PDF/?uri=CELEX:52020DC0245&from=PL

[4] COVID-19 Vaccines - FDA Working list of possible adverse event 
outcomes - 
VRBPAC-10.22.20-Meeting-Presentation-COVID19-CBER-Monitoring-Vaccine 
(1), https://www.fda.gov/media/143557/download

(na str. 16 wymienia się 21 rodzajów skutków włącznie ze śmiercią)

[5] Prof. dr hab. n. med. Ryszard Rutkowski_ _Powinniśmy się skupiać na 
wzmacnianiu odporności_ - Agencja Informacyjna Nasz Kraków

https://naszkrakow.com.pl/2020/08/21/prof-dr-hab-n-med-ryszard-rutkowski-powinnismy-sie-skupiac-na-wzmacnianiu-odpornosci/

[6] Można wyleczyć Covid 19 w 48 godzin _ Niepubliczny Zakład Opieki 
Zdrowotnej OPTIMA w Przemyślu

https://przychodnia-przemysl.pl/mozna-wyleczyc-covid-19-w-48-godzin/

[7] Prof M Majewska Wojna biurokratów z medycyną i narodem – Wolna 
Polska – Wiadomości

https://wolna-polska.pl/wiadomosci/prof-m-majewska-wojna-biurokratow-z-medycyna-i-narodem-2020-12

(o skutecznym leczeniu Covid-19 amantadyną albo hydrochlorochiną + 
azytromycyną + Zn)

[8] Amantadyna na koronawirus ! Wicemin. sprawiedliw. Warchoł_ Wziąłem 
ten lek - piorunujący efekt !

http://dakowski.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=29893&Itemid=100

[9] Naukowcy z Cambridge potwierdzają, że amantadyna działa na COVID-19 
- Centrum Medialne

https://centrummedialne.pl/zdrowie/naukowcy-z-cambridge-potwierdzaja,-ze-amantadyna-dziala-na-covid-19

Życząc podjęcia właściwych decyzji w interesie 
współobywateli/mieszkańców gminy,

Anna Szmelcer, Stowarzyszenie Polska Wolna od GMO, Przewodnicząca

PODMIOT WNOSZĄCY NINIEJSZĄ PETYCJĘ – list otwarty:

Stowarzyszenie Polska Wolna od GMO

Anna Szmelcer, Przewodnicząca

ul. Jagiellońska 21

44-100 Gliwice

e-mail: [email-masked]

http://www.polskawolnaodgmo.org/

Podmiot wnoszący niniejszą petycję–list otwarty zgadza się na publiczne 
udostępnianie treści petycji-listu otwartego, jej uzupełnienia oraz 
danych tele-adresowych Stowarzyszenia.